Moderní trendy v online marketingu: Kdo je nezná, je o kilometr pozadu

Dobrý marketér moc dobře ví, že metody, které ještě relativně nedávno zaručeně fungovaly, mohou být zítra pasé. Proto není od věci sledovat trendy a aplikovat je v praxi. V posledním roce zažily boom chatboty, nativní reklama, hlasové vyhledávání a Instagram. Nezůstávejte pozadu a seznamte se s aktuálními...

4 praktické tipy, jak ušetřit nejen v začátcích podnikání

Vyhazovat peníze oknem je cesta do podnikatelského pekla. Rozumně smýšlející byznysman naopak moc dobře ví, že úsporami na správném místě lze urychlit rozjezd nového projektu a celkově zlepšit cash flow. Ale na kterých místech je to v pořádku? Vybrali jsme pro vás několik inspirativních tipů. 1. Podnikejte z domova S...

Linkbuilding pomocí placených článků

Mít webové stránky nestačí. Pokud jste si nechali vytvořit web, ale teď jen zíráte na prázdnou e-mailovou schránku či tichý telefon, který by měl zvonit pod náporem hovorů dychtivých zákazníků, vězte, že tvůrce webu žádnou chybu neudělal. Webovky jsou sice základním kamenem, ovšem neobejdou se bez zpětných odkazů....

Venkovní reklama se stále vyplatí. Co byste o ní měli vědět?

Pod lampou bývá největší tma. Aneb zákazníky možná máte na dosah ruky, ačkoliv je hledáte všude po republice. Jak tomu rozumět? Pokud vynakládáte nemalé prostředky do online propagace, ale výsledky nejsou uspokojující, zaměřte se na poněkud zanedbávaný segment – venkovní reklamu. I ta může být velmi efektivní a...

Porouchaný notebook pošlete do neautorizovaného servisu, ušetříte!

Výpočetní technika není nesmrtelná a obvykle se kazí přímo úměrně své vytíženosti. Pokud jde o pracovní notebooky, udávaná životnost může být v praxi o poznání kratší, protože často jedou “non stop”. Ale co si počít v případě, když pracovní nástroj, kterého se nechcete vzdát, protože jste si na něj za ta...

Jak efektivně minimalizovat náklady na provoz kanceláře?

Provoz kanceláře tvoří nemalou část nákladů z celkového firemního rozpočtu. A protože každý správný podnikatel nejenže maximalizuje zisk, ale zároveň se snaží o minimalizaci výdajů, připravili jsme pro vás několik praktických tipů, které vám mohu přinést výraznou úsporu. Snažte se vyjednat levnější...

Supermarkety Lidl

Společnost Lidl je ve své podstatě obchodní značkou prodejen potravin, které vlastní německá společnost Lidl & Schwarz-Gruppe. Ta je mimo jiné majitelem i dalšího známého řetězce, kterým je Kaufland. I když u nás je Lidl považován spíše za menší řetězec, tak při pohledu na celosvětové statistiky je třeba říci,...