Dlouhodobý zákazník? Priorita každé rozumné firmy
Hlavní položkou na pomyslném seznamu marketingových cílů každé firmy by měla být snaha o navázání dlouhodobých vztahů se zákazníky....
Hlavní položkou na pomyslném seznamu marketingových cílů každé firmy by měla být snaha o navázání dlouhodobých vztahů se zákazníky....
Odvětví testování softwaru prošlo v průběhu let výraznou proměnou. Testování softwaru se vzhledem ke svému významu v dnešním světě...
Instagram se stal jednou z nejoblíbenějších platforem sociálních médií, na které mohou firmy oslovit své cílové publikum. S více než...
O ideální teplotě v kanceláři se mezi zaměstnanci vedou časté debaty. Někteří dávají přednost chladnějšímu prostředí, zatímco jiní se snadno prochladne. Teplota v kanceláři však není jen o pohodlí - může také ovlivnit úroveň produktivity. Vyhýbejte se teplotním extrémům V horkém letním dni může být lákavé...
13. 05. 2021
Ať už otevřete jakoukoliv učebnici nebo příručku o podnikání, na několika stránkách bude řeč o SWOT analýze. I když se svět podnikání mění poměrně rychlým tempem, SWOTka je jeho stálicí už několik desítek let. Často je však používána špatně. Proto si v dnešním článku řekneme, jak ji konečně vytvořit...
07. 05. 2021
Pandemie koronaviru zkomplikovala život mnoha z nás. Pokud pomineme zdravotní stránku a výrazné omezení sociálních kontaktů, jeden z největších dopadů měla na ekonomiku celého světa. Mnoho lidí přišlo o práci, a co víc – velká část oborů na dlouhou dobu ztratila na atraktivitě. Podnikat ve službách si teď jen tak...
06. 05. 2021
Česká legislativa nařizuje právnickým osobám zřídit sídlo firmy. Je jen na vás, zda si do obchodního rejstříku za místo podnikání napíšete pronajaté kancelářské prostory ve vašem městě nebo váš obývák. Možná, že obě výše uvedené řešení nejsou ideální a existuje mnohem přijatelnější varianta, díky...
20. 04. 2021
Rozjíždíte menší byznys, máte velké ambice, ale chybí vám finanční prostředky? Než si je půjčíte, pokuste se minimalizovat provozní náklady. Ušetřené peníze pak použijte na rozvoj vlastního podnikání. Prozradíme vám slabá místa, na kterých spousta podnikatelů zbytečně tratí. Pracujte z domova V prvé řadě si...
20. 04. 2021
V souvislosti s CRM se mnoha podnikatelům vybaví aplikace pro evidenci klientských informací. Ti, kteří se s daným systémem nesetkali v praxi, ho považují za jakýsi „vylepšený adresář“ a příliš nevěnují pozornost reálným výhodám, které implementace klíčového nástroje customer realtionship managemetu neboli...
01. 04. 2021
COOL je ten, kdo má cloud. Zní vám tato věta jako „španělská vesnice“? Nevadí, rádi vám ji vysvětlíme. V dobách moderních IT technologií si nelze vystačit s běžným hardwarem počítače. Ty tam jsou i doby, kdy se data ukládala na diskety nebo cédéčka. Dnes nám jako uložiště poslouží cloud. Cloudové uložiště...
27. 03. 2021
Dnešní doba je nevyzpytatelná, rychle proměnlivá, úspěšné firmy musí umět pružně reagovat na aktuální dění. Pandemie tlak na flexibilitu v podnikání ještě zesílila. A to i v architektuře stavebních projektů, které jsou typické delší dobou setrvačnosti vzhledem k delšímu procesu jejich plánování,...
21. 03. 2021
Zahrada se stává hlavním motivem v nové komunikační kampani společnosti Kärcher. Firma představuje zahradu jako království každého z nás. Komunikace zobrazuje akčním způsobem konkrétní lidi, kteří se starají o zahradu a vytváří z ní své vlastní království. Myšlenka navazuje na velmi úspěšné...
25. 02. 2021
Už jste někdy viděli na obloze obří létající talíř? Co se to s ním děje? Talíř se najednou promění na úchvatné holografické 3D obrazce, poté převezme zvířecí podobu, mění barvy a vám zůstává rozum stát nad tím, co vytvořilo takovou krásu. Jde o unikátní dronovou show. Obrovské množství speciálních dronů,...
19. 02. 2021