Aktuálně je Kaufland poměrně známým obchodem, jelikož po celé České republice provozuje více než 125 jednotlivých prodejen. Ta první, o které jsme hovořili ve spojení s rokem 1998, byla otevřena na Kladně. Postupně docházelo k otevírání dalších, hlavně ve velkých městech, jako je Ostrava, České Budějovice, Pardubice, Liberec či Ústí nad Labem. Během svého vývoje docházelo i k tomu, že se prodejny postupně zmenšovaly. Zatímco první nabídly prodejní plochu okolo 7 000 čtverečných metrů, ty současné mají plochu o velikosti zhruba 3 000 metrů. Tedy více než poloviční.Obecně je řetězec Kaufland spojený hlavně s levným zbožím, což se naplno ukazuje hlavně na privátních značkách, které skutečně cílí hlavně na nejnižší cenu. Objevují se však i takové, které nabízejí i kvalitu. Tu však nelze vždy dokonale podchytit, což dokládá třeba rok 2006 a červivá vejce, rok 2007 a špatná paštika nebo slanina, či rok 2008 a falšovaná vína.
Publikováno: 12. 08. 2019
/ Aktualizováno: 31. 05. 2023
Kategorie:
Podnikání v zahraničí
Autor:
Alena Švandová