PRYARD: Místo zaslíbené inzerentům, blogerům a influencerům

Stojaté vody českého internetu rozvířil mocný nástroj, jehož cílem je efektivní spojení inzerentů, blogerů a influencerů. Nese název PR Yard ale rozhodně není pouze o jednoduchém nákupu zpětných odkazů z PR článků (backLINKů) – i když právě v tomto směru bezesporu exceluje. Moderní český pay-per-post systém toho umožňuje toho podstatně více!

Inzerenti - máte web/e-shop a chcete zvýšit obrat?

Hledáte-li snadný způsob, jak zvýšit obrat webu či e-shopu, bude se vám práce v jednotném prostředí reklamního systému zamlouvat. Můžete poptat obsah v online magazínech, sdílet příspěvky na Facebooku, Twitteru či Instagramu. A samozřejmě nechybí ani možnost propagace na YouTube. Ale vše pěkně popořádku.

Potřebujete kvalitní a tématické zpětné odkazy? Máte je mít!

Registraci v inzerentské části PPP systému můžete pojmout jako vstup do magického obchodního centra, ve kterém si lze objednat placené články a získat tolik potřebné zpětné odkazy. Nemá cenu teď rozebírat vliv backlinků na pozice ve vyhledávání – pokud se vyznáte v off page SEO, pak jistě tušíte, jaký smysl má nákup odkazů a průběžné budování odkazového profilu webu.

V čem konkrétně vám při nákupu zpětných odkazů pomůže PR YARD? Ušetříte spoustu drahocenného času, který byste jinak strávili hledáním vhodných webů. Zkrátka a dobře zadáte poptávku v systému a zanedlouho vám začnou chodit první nabídky. Věřte, že jich bude víc než dost a budete je muset prohrabovat vidlemi.

Nákup článků však nemusí být pouze o zpětných odkazech. V systému jsou zaregistrovány i vysoce navštěvované weby, které jsou atraktivní pro inzerenty poptávající přímou návštěvnost. Ceny se pohybují od několika stokorun až po tisíce za publikaci. Zveřejnění článků v prestižních médiích je logicky ještě o něco dražší.

Komunikace s blogery v rozhraní systému PR YARD je rychlá a intuitivní, kontroly článků a odkazů probíhají automaticky. Adresy publikovaných článků zůstávají v příslušné sekci a majitel účtu si je může kdykoliv prohlédnout.

Využijte potenciál sociálních sítí

Kde hledat všechny ty majitele facebookových stránek? Můžete si zahrát na detektiva a pustit se do pátrání svépomocí, anebo se registrovat do systému PR Yard a oslovit je zde. Výhodou příspěvků na FB je možnost přesného zacílení na skupinu, která je jako stvořená právě pro vaše účely. To samé platí také o krátkých příspěvcích na Twitteru – i tato sociální síť vám může vydláždit cestu k zákazníkům. A LINKETICA vám zprostředkuje ty nejzajímavější účty.

Rozšiřte povědomí o své značce na Instagramu

Ještě relativně nedávno byl Instagram v České republice spíše okrajovou záležitostí. Jenomže situace se obrátila o sto osmdesát stupňů a kdo nyní nemá „instáč“, jakoby ani nebyl. Sociální síť si oblíbili lidé všech věkových skupin a nejzajímavější persóny mají ohromné množství sledujících. Pokud Instagram přehlížíte, škodíte sami sobě. Díky PR Yardu to můžete změnit a rozšířit povědomí o své značce, produktech či službách (nejen) mezi mladým publikem.

Je libo video na YouTube?

Jestliže aktivně sledujete vlogy youtuberů, nemohli jste si nevšimnout, že se to ve videích jenom hemží více či méně skrytou i zcela otevřenou reklamou. Kdo ví, třeba jste si již něco koupili právě na základě doporučení některého z influencerů... Tak proč toho nevyužít a nenechat youtubery, aby propagovali vás? V případě registrace na PR Yardu opět odpadá nutnost poněkud komplikovaného přímého kontaktu. Překvapí vás, že v systému figurují i velmi známá jména s více než půl milionem sledujících.

Resumé, aneb opakování opakování je matka moudrosti

Takže ještě jednou, pro pořádek. Proč se registrovat v PPP systému PR Yard jako inzerent? Protože získáte okamžitý přístup k více než tisícovce magazínů, aktivním skupinám na Facebooků, účtům na Twitteru, Instagramu a YouTube. Registrace je rychlá – a pak už stačí jen dobít kredit, sesumírovat poptávky a sledovat, jak vám roste obrat. Chcete-li efektivně spravovat více reklamních kampaní najednou a řešit je jedinou fakturou za kredit, máte možnost.

Blogeři, majitelé magazínů a influenceři – chcete vydělávat více než doposud?

V krátkosti se podívejme na PR Yard i z druhé strany barikády, neboť bez magazínů, účtů na sociálních sítích a YouTube kanálů by byla k ničemu. Pro tvůrce obsahu je PPP systém jedinečnou možností, jak přijít do kontaktu se novými inzerenty.

Bez ohledu na to, zda provozujete online magazíny, spravujete skupiny na Facebooku či Twitteru, přidáváte obsah na Instagram, nebo patříte k vyhledávaným youtuberům, se vám registrace do PR Yardu vyplatí.

PR Yard umožňuje tvůrcům obsahu přímočarou interakci s inzerenty. Žádné zdlouhavé vyměňování mailů, smlouvání o ceně a další komplikace se nekonají. Stačí zareagovat na poptávky a začít pracovat. Výplata již od 1 Kč je vyplacena do 24 hodin.

Co ještě byste měli vědět o PR Yardu?

Reklamní systém PR Yard nabízí velmi příjemné administrativní rozhraní, skvělé funkce pro inzerenty i tvůrce obsahu a několik jazykových verzí. Další obrovskou konkurenční výhodou je nejnižší provize za zprostředkování na trhu. Férových 25 % momentálně nenabízí žádný jiný systém.

S PR Yardem mají šanci na další příjem také affiláci. Výše základní provize je 10 % z každé koruny, kterou inzerent utratí, a to po dobu 24 měsíců. Životnost cookies je 30 dní a peníze si lze nechat vyplatit kdykoliv již od 1 Kč.

Co dodat závěrem? Snad jen to, že PR Yard nabízí komplexní správu reklamních prostorů na jednom místě, což je v českém internetovém rybníčku ojedinělé.