Mobilní aplikace jako nástroj pro interní i externí komunikaci

Ať už je řeč o velké nebo malinkaté firmě, sdílení informací je základem pro dobré vztahy, správné fungování kolektivu i dobrou informovanost všech členů týmu. Po staru samozřejmě může zůstat u směrnic, porad a nástěnek, v moderním světě jsou tady ale mobilní aplikace, které jsou trendy, snadno dostupné i uživatelsky přívětivé.

Aplikace jako servis pro zaměstnance

Moderní firmy rády nabízejí svým zaměstnancům všemožné benefity a mít o nich informace na jednom místě jistě každý ocení. Skvělým řešením proto může být vlastní mobilní aplikace, ve které zaměstnanci najdou například informace o jídelníčku v kantýně, narozeninách kolegů, HR benefitech, aktuálních akcích nebo novinkách a zajímavostech ve firmě, ale třeba i mzdové výkazy nebo podklady ke školení. Mobilní aplikace je uživatelsky přívětivá a umožňuje šířit informace okamžitě, což jistě ocení jak zaměstnavatel, tak zaměstnanci.

Mobilní aplikace pro pracovní týmy

Zároveň lze pomocí mobilní aplikace sdílet i informace v rámci pracovního týmu, kdy lze zadávat úkoly, sdílet informace o stavu jejich plnění i komunikovat mezi jednotlivými členy. Výhodou je, že vše zůstává zaznamenáno v aplikaci a všichni členové mají kompletní přehled o celém dění, což ocení zejména týmy, u kterých je důležitá návaznost jednotlivých činností a dobrá kooperace.

Mobilní aplikace jakožto vizitka firmy

Kromě stávajících zaměstnanců může mobilní aplikace být i pomocníkem pro potenciální zaměstnance, klienty či fanoušky. Lze v ní totiž veřejně sdílet informace o historii i současnosti firmy, nabízených pozicích i benefitech, ale také kontaktní údaje nebo rozličné užitečné informace jako je například mapa areálu firmy. Díky aplikaci přitom firma bude působit maximálně moderně a na úrovni, což zvyšuje její atraktivitu u klientů i potenciálních zaměstnanců a zvyšuje loajalitu u zaměstnanců stávajících.

Publikováno: 29. 06. 2021

Kategorie: Kancelář

Autor: Alena Švandová