Reklamní předměty s vlastním logem vytvoříte snadno pomocí sublimační tiskárny a termolisu

Zůstat potencionálním zákazníkům stále na očích a přitom působit originálně a nevtíravě je snem každého podnikatelského plánu. Drobné, ale užitečné reklamní předměty, v tomto směru, stále vedou. Vtipné nebo něčím dostatečně výrazné rádiové a televizní reklamy jsou sice nepřehlédnutelné, ale často velmi nákladné. Navíc je jich moc a často působí na zákazníky zbytečně úderně až násilně. Ve výsledku si tak spíše zapamatujeme jen melodii či nějakou hlášku, ale podstatné informace o společnosti, produktu či službě nám z hlavy snadno vypadnou. Zatímco drobné reklamní předměty se samy připomínají tím, že je stále používáme a někdy si k nim vytvoříme i osobní vztah. Třeba k oblíbenému hrnečku na kávu.

Se správným vybavením reklamní předměty zvládnete sami

I při sebelepší domluvě s reklamní agenturou se může stát, že konečná výroba reklamních předmětů stále neodpovídá vašim požadavkům. Nabýváte pocitu, že vás někdo omezuje tím, co je a není možné. Vše se protahuje a zbytečně vás to odvádí od dalších pracovních povinností. Máme pro vás relativně levné řešení – jmenuje se sublimační tiskárna a transferový tepelný lis (zkráceně termolis). S tímto vybavením a vybranými reklamními předměty (hrnečky, podložky pod myš, stojany na kancelářské potřeby, trička atd.), stačí už jen nadšení do některého z dostupných grafických programů, případně trochu kreativity. Podobně jako řezací plot, se i termolis stane vašim každodenním pomocníkem.

Logo či reklamní slogan se stane součástí výrobku za pár vteřin

V grafickém programu si za pomocí jednoduchého postupu vytvoříte dokonalé logo firmy, které můžete i něčím tematicky doplnit, aby reklamní předmět působil osobitěji či originálně. Nebudete omezeni ničím jiným než plochou konkrétního produktu. Finální koncept vytisknete na speciální papír na sublimační tiskárně. Tento vzor připevníte na konkrétní produkt obyčejnou lepicí páskou tak, aby se nemohl posunout, a jednoduše dáte do termolisu. Během chvilky můžete posoudit, jak se vám to povedlo. A sami se rozhodnout, jestli vyměníte reklamní agenturu za tohoto chytrého pomocníka.

Publikováno: 25. 11. 2019

Kategorie: Marketing

Autor: Alena Švandová