Rady, jak vytvořit notifikace, které přitáhnou pozornost

Potřebujete opět probudit zájem zákazníků? Chcete zabít jejich nezájem o produkty nebo služby? V takovém případě se vyplatí vsadit na notifikace čili na krátká oznámení, která upozorňují nejen na slevové akce nebo výprodeje, ale také třeba na ponechané zboží v košíku a další věci. Obvykle jsou notifikace opravdu efektivní a podílí se na vyšších obratech. Je však pravdou, že musí být opravdu správně nastavené. Jenže jak je vytvořit, aby tedy přinesly vysněnou klientelu a vyšší zisky? A co je to notifikace?

Abyste vytvořili opravdu efektivní notifikace, které přitáhnou nejen pozornost, ale které také vzbudí zájem klienta, máme pro vás několik rad, jež vám jistě pomohou.

Nebojte se tykat a oslovovat jménem

I když řada odborníků apeluje na to, abychom při sestavování či vytváření notifikací nebyli příliš osobní, právě jakási blízkost je u notifikací to, co táhne pozornost. Nemusíte psát intimní věci, to po vás nechce ani sám zákazník nebo uživatel, ale co se vyplatí, tak je oslovování jménem a tykání. To je intimnost, která ani u notifikací nevadí, právě naopak – je ku prospěchu. Zákazník bude mít pocit, že danou notifikací oslovujete opravdu jenom jeho a rázem se v jeho očích změníte v důvěryhodnou společnost.

Přidejte fotografii nebo obrázek

Jak vytvořit notifikaci, která přitáhne pozornost? Součástí notifikace by měla být bezesporu fotografie nebo alespoň obrázek. Textu nemá být mnoho, ovšem obrázek je to, co zaujme a co upoutá zákazníkovu pozornost. Obrázky by však neměly být příliš velké, aby zase úplně nezastínily text. Vhodná je spíše jenom doplňující fotografie, kvůli které si uživatel nebo zákazník text notifikace automaticky přečte.

Tlačítko k akci vyzve k akci

Do notifikací klidně můžete přidat i tlačítko k akci, kterým zkrátka vyzvete k akci. Díky tlačítku zákazníka vyzvete k akci a sníží se tím pravděpodobnost, že zprávu zavře ihned po přečtení.

Publikováno: 30. 07. 2020

Kategorie: Marketing

Autor: Alena Švandová