Jaké firmy se dnes nebojí investovat do reklamy?

Už sám Henry Ford věděl, že byť ten poslední dolar schovávající se v kapse u kalhot by se měl investovat do reklamy. Protože pokud se s pomocí reklamy neukážete lidem, jak na vás jinak mají přijít? Své potencionální zákazníky musíte doslova vodit za ručičku, jinak to nepůjde. To si moc dobře uvědomují firmy, které se na žebříčku společností nejvíce investujících do reklamy ocitly na prvních příčkách. Prozraďme si, o jaké společnosti jde.

Úvodem však je třeba říct, že se aktivně investuje nejen do televizní a internetové reklamy, ale také do reklamních předmětů a tiskovin. Nedá se dopustit na reklamní propisky či jiné reklamní předměty, stejně jako na letáky a plakáty, které taktéž mohou. být velice efektivní reklamou, pakliže se vsadí esa v rukávu na správné grafické provedení.

Zpátky však ke společnostem, které se na žebříčku společností nejvíce investujících do reklamy usídlily na prvních příčkách.

V čele jsou hlavně hypermarkety

I když si mohou lidé říct, že hypermarkety mají vysoké zisky jisté, není tomu tak. Zejména hypermarkety se denně perou s obrovskou konkurencí, proto musí investovat do reklamy. Z největších řetězců hypermarketů nejvíce investuje do reklamy Kaufland, a to každoročně miliardu a půl. Na jeho reklamu narazíte prakticky kdekoli – je součástí reklamy v televizi, do schránky nám i několikrát v měsíci doputují letáky s akčními cenami.

Kromě Kauflandu stojí za vyzdvižení také Lidl, který investuje do reklamy každoročně asi miliardu a půl. S jeho reklamami se můžeme setkat hlavně v televizi – formou televizní reklamy jsou představovány především módní kousky nebo akce.

Neotálí ani Alza.cz

Samozřejmě nejen hypermarkety utrácí za reklamu. Utrácet za reklamu se nebojí ani Alza.cz, která patří k největším internetovým portálům u nás. Na e-shopu už dávno neseženete jenom elektroniku, ale prakticky všechno, na co si vzpomenete.

Publikováno: 27. 08. 2020

Kategorie: Marketing

Autor: Alena Švandová